utorok 5. marca 2013

SHIRTINATOR I.

   Prednedávnom som priniesol príspevok (možno si naň budete pamätať) TRIČKO, kde som spomenul ako moja kamarátka blogerka Zanna (z blogu SKY HIGH STYLE) si nechala urobiť svoje originálne tričko s potlačou môjho modelu topánky, ktorý som jej venoval. Neváhal som a hneď som klikal na stránku, z ktorej si ho objednala - SHIRTINATOR, že také niečo by sa páčilo i mne. A bol som milo prekvapený. Prehľadná stránka, kde sa dá rýchlo a jednoducho prísť k originálnym kúskom.



    Nie len tričká, ale môžete si navrhnúť i vlastné polokošele, mikiny, doplnky ako šiltovky, tašky, kryty na iphony, plyšové zvieratká a pod. Rôzne veci v rôznych farbách a strihoch s vtipnými popiskami, motívmi či obrázkami. Myslím si, že jednoduché navrhovanie si získa i vás, ak už nie pri výtvore vlastného darčeka pre seba tak aspoň milého darčeka pre niekoho blízkeho. No a čo som si vytvoril ja? No nemohlo to byť nič iné ako tričko s topánkou. Zvolil som si čierne tričko s obrázkom a červeným textom. Na obrázku bola čierne lodička na vysokom červenom podpätku - prednedávnom som si ju nakreslil a celkom by sa mi aj pozdávala na tričku.






    Už sa neviem dočkať kedy mi príde domov. Určite vám ho pak odfotím. ;) Prajem pekný večer!

1 komentár: