štvrtok 28. marca 2013

MODEL ZA MODEL

   Pred nejakou dobou som si písal s  mojím kamarátom a fotografom Adriánom Tóthom z dua Pavol a Adrian ( sú aj na facebook-ua dal mi návrh aby sme si navzájom navrhli nejaké topánky, takže tu sú naše veľdiela. 


   Ja som navrhol asymetrické členkové čižmičky na vykrojenej platforme s viazačkou a brošňou na vonkajšej strane, s čiernou piškótovou špičkou potiahnutou čiernou kožoua zvyšok zo sivého semišu. Dal som do návrhutrošku glamouru, trošku fetišu, trošku z mužskej tvrdosti a trošku ženskej jemnosti.



Model Toth.

   No a Adrián mi poslal tento návrh. Sieťované topánočky na nižšom podpätku s vystuženou pätou vytiahnutou do voluty, inšpiráciou mu bola ľudská chrbtica, ktorej koniec je pozostatok chvosta. Čo hovoríte? Ja tvrdím nápadité, originálne a zaujímavé. :) Preto mu ďakujem a želám veľ úspechov.


Model od Adriána Tótha pre mňa.


2 komentáre: