nedeľa 24. februára 2013

MINI CHUŤOVKY

   Ako tak som mihol očko na novinky z novej sezóny na jeseň zimu 2013. Snáď sa mi podarí urobiť nejaký väčší prierez topánočkami, no zatiaľ som nevidel niečo WOUW! Kolekcie sú neuveriteľné pekné, ženské a rafinované, ale čo sa týka topánočiek, snáď ešte natrafím na skvosty. Trošku som bol sklamaný z niektorých značiek, ale tak ešte sa uvidí ;)
   Prinášam teraz tri mini chuťovky, ktoré ma oslovili. Nič veľkolepé a okázalé, skôr jednoduché, ale i v tom tkvie niekedy viac než dosť! 


Marc Jacobs a hrubé červené lodičky. 


Ralph Lauren a jeho čierne čižmičky so zlatou aplikáciou.


Proenza Schouler a čierno-biele lakované mini lodičky. 

Videli ste vy nejaké "nádhery", ktoré by vás očarili? Prajem príjemný večer. Brú! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára