štvrtok 28. februára 2013

NO NEKÚP TO

   Včera som sa vybral s mojou priateľkou Evkou na menšiu návštevu jedného z mojich obľúbených second hand-ov HUMANA a myslím, že sa oplatilo. Mali akciu "Všetko za max 3,50 EUR"!!! Okrem krásnej ružovej košele s vnútorným dekórom na límci a rukávoch sa mi podarilo vyňurať i dvojo nádherných topánočiek. Podotýkam dámskych! ;) Neplašte sa, nebudem ich nosiť :) Hneď sa mi zapáčili a rozhodol som sa ich kúpiť. Prečo? Lebo:
1. Zapáčili sa mi.
2. Už dávnejšie sa pohrávam s tým, že zakúpim nejaké jednoduché topánočky a poprerábam ich - nejak oživím, dozdobím, skrášlim atď.
3. Manolo Blahnik si kupuje dámske topánky iných návrhárov a zdobí si nimi svoj dom. Tak prečo nie ja? :D
4. Stáli po 3,50 EUR a pani predavačka bola strašne milá a dala nám ešte aj zľavy s poznámkou: "Ste takí zlatí!" :)

Prvé som našiel tieto vedľa figurín.


Jednoduché lodičky zelenej farby na 3,5 cm platforme a na 14,5 cm podpätku so zaoblenou špičkou z umelej koženky, veľkosť 41EUR/8UK. Ide o francúzsku značku Sergio Todzi a konkrétne model RMD-813


Druhý model bol nenápadné skrytý v poličke.


Sú to členkové čižmičky z dvojakej (podľa internetu, že vraj) kože  čiernej farby. Špicatá špička z brúsenej a zvyšok z lesklej. Majú vykrojený otvor, 12 cm podpätok z umeliny a  na vnútornej strane krátky zips. Ide o model ZARA COLLECTION by basic z kolekcie na rok 2011 a veľkosť je 40EUR.



 Podarilo sa mi ich nájsť aj na internete na www.polyvore.com za  40 amerických dolárov.




Takže celkom sa z nich teším a teraz začínam premýšľať ako ich premeniť - určite vám ich potom nafotím a prinesiem nejaký post! ;) 

1 komentár:

  1. Och, tie prve su nadherne a presne v mojej velkosti! Len skoda, ze by som s nimi mala 2 metre :) Ale inak sa fakt tesim na prerabku, urcite to tu nahod :)

    OdpovedaťOdstrániť