štvrtok 21. februára 2013

KTZ

   Na London Fashion Week sa pred pár dňami odprezentovala i dvojica návrhárov Koji Maruyama a Marjan Pejoski pod značkou KTZ a uviedli svoju kolekciu na jeseň 2013. Okrem zaujimávých obečkou sa tam mihli i nejedny zaujímavé botičky. Zaujali ma až tak, že vám ich musím ukázať. Išlo prevažne o čižmičky, prevládala čierna, zlatá, ale i potlače, či nápisy. Podľa mňa sa bolo na čo kukať - jednoduché no výnimočné. 



Tieto neuveriteľné čižmičky sú prekrásne. Viacvrstvové a členené okraje sú ako rozvíjajúci kvet a tá zlatá kombinácia s glitríkmy - proste famózne!


A sú aj v čiernom prevedení!!! :)


Modrá sa mi v poslednej dobe obzvlášť páči a aj tu ma zaujala. Na vysokej platforme a s viazačkou - proste kotníčky jak sa patrí! :)


V kolekcii sú aj prvky zvierat - napr. kopýtko ako topánka. Síce extravagantné no veľmi zaujímavo spracované. 


Obzvlášť sa mi zapáčili i tieto čižmičky. Trošku mi to pripomína staršiu kolekciu Vivien Westvood, no aj tak si ma podmanili. Prekrásny ten zahnutý podpätok - čo poviete?


No čo dodať - zlaté hromnice ako čerešnička na torte!


Myslím, že vás museli aspoň jedny osloviť. Tak, ktoré???

1 komentár: