štvrtok 6. decembra 2012

PERLIČKY

   Včera som písal príspevok TOPKY NA DNES (môžete si ho prečítať tu), kde som ukázal nádherné lodičky od Richarda Braqa s perličkovou ihlicou. Vtedy ma napadlo, že i ja som strááášne dávno jedny nakreslil s perličkovou sponou. Najskôr bola spona s perlou po mojej starkej, ktorú mám strašne rád, a ktorá poslúžila ako inšpirácia. Z nej vznikli čižmičky MIA, ktoré mali byť trošku pásikavé ale prvé nápady nahradila klasika. Tak vznikli čierne kožené čižmičky s červeným podpätkom a zlatou sponou s veľkou perlou. A čo vy - máte radi perly???



Milujem perly! :)



Bižutéria po starkej :)


Ako vznikala kresba modelu MIA.


Konečná verzia modelu MIA - čierne kožené čižmičky s otvorenou špičkou na 13 cm vysokom červenom podpätku a so zlatou sponou s retiazkou a perlou (musím túto skicu ešte zoskenovať, tak potom bude lepšia kvalita ;))


Model MIA už v lepšej kvalite :)



1 komentár: