streda 18. apríla 2012

MŇAMKY

Milujem sladkosti!!! Vedel by som zožrať aj kilo čokolády na posedenie a k tomu i nutellu alebo gumených  medvedíkov, alebo polomáčané keksíky. No proste moja nenásytnosť v sladké! Ale keď je to také fajné. Čo zo sladkostí milujete vy? Ja hlavne čokoládu!






4 komentáre:

  1. tak tieto sladkosti sú dokonalé! (: ja mám dni (väčšinu môjho života) kedy zjem VŠETKO sladké čo sa ku mne dostane, a potom zase také, že by som nezjedla ani jednu čokoládu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, toto je cista provokacia!
    Ja milujem sladke, ale momentalne sa snazim dietovat a je to straasne tazke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som tiež straaašne na čokoládu..ale nepohrdnem ani skoro ničím iným sladkým.. :D a tieto koláže sú super...len neviem či mám pozerať na topánky alebo na to jedlo, rozptyluje ma jedno aj druhé.. :D tak mi tak preskakoval zrak :D
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť