utorok 31. januára 2012

MIŠUNG

Poznáte ten pocit, keď chcete stihnúť za jeden deň kopu vecí, máte všetko v hlave premyslené, čo kedy a ako, ale ani za svet sa vám nechce vlastne nič, len sa tak poflakovať pred telkou na gauči s compom, a nechať všetko tak? Je to jak schyzofrénia. Aj chcete aj nie. Plno nápadov a málo chuti. No tak to mám ja už druhý deň.
 Tak prinášam taký mišung o všetkom a o ničom.

1. TOPÁNKY STARÉ, ALE JARÉ
Strašne moc sa mi páčia staré topánky z 20tich až 50tich rokov, myslím, že sú fakt krásne, hotové dielka, ktoré by sa dali nosiť i teraz. Srší z nich noblesa a elegancia.




Tieto sú z 20tich rokov.






Ikony od Salvatore Ferragama.


30te roky.


Lodička z 50tych rokov.

2. LADY-WOUW-GAGA

Už sme si zvykli, že šokuje svojím oblečením. Poviete si furt, že toto je vrchol, že už nemôže prísť s niečim lepším - ohromnejším - uletenejším a predsa! Fakt ma zaujíma čo ešte prinesie, či už v hudbe alebo móde. U topánok pri nej platí čím vyššie a nenositelnejšie tým viac GAGA.















3. PANČUCHÁČE A FUSAKLE

Takže i túto sezónu sa nosia najrôznejšie, najfarebnejšie a najzvláštnejšie kombinácie ponožiek, pančúch a topánok. Kľudne dajte hrubé štrumpfle do lodičiek, či čipkované ponožky do sandálok. Je to krásne a netradičné(aspoň v našich uliciach). Tu prinášam zopár inšpirácií.

















3 komentáre:

  1. divné ale topánky LG milujem :) všetky a topánky čo si vybral z 20 rokov sa mi tiež páčia :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najviac sa mi páči sekcia ponožiek v topánkach :) dúfam že tento rok to bude mať u nás viacej pochopenia.. :D

    OdpovedaťOdstrániť