streda 15. júna 2011

LETO Z BRITÁNIE

Pred pár dňami došla z UK moja najlepšia priateľka Lenka a ako darček mi doniesla júnové vydanie britského Vogue (jéééj :) ďakujem moja).


Obálka british Vogue s Alex Chung

Potešilo ma tam niekoľko vecí, no hlavne jedny krásne botičky. Presnejšie išlo o fashion editoriál od Kate Phalen "HEAT WEAVE", kde modelka Raquel Zimmermann má niekoľko krát obuté úžasne rozkošné lodičky s ešte rozkošnejšími botkami a farbami. Však posúďte sami.


Ide o saténové  lodičky Presley od značky Gina. Vysoká prekrytá platforma, 12,5cm vysoký opätok, otvorená špička a päta, no a tie botky! Úplne ako stvorené na leto. 


Oranžový model Presley sa dá na oficiálnej stránke zakúpiť za 550 EUR.



Rovnaký model v rôznych farebných variáciách. 

8 komentárov:

  1. Milá priateľka :) Ten Vogue vyzerá super

    OdpovedaťOdstrániť
  2. troška drahé ale celkom pekné, na leto ideálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné topánky :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne su, hlavne na nohe vyzeraju pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie topánky sú skvelé :)

    http://brenandfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, ja som si hladala na nete nejake topanocky a nahodou som natrafila na tento blog...a chcela by som sa opytat, ci nahodou nepoznas Dusana B. zo ZV, ak ano tak ste raz boli spolu v BS a ja som videla Tvoje navrhy topanok - ktore si doteraz pamatam..a ked som zbadala tieto navrhy tak som si hned na to spomenula..:)..tak ja len, ze je pekne, ze si si isiel za svojim snom a dufam, ze sa Tvoje navrhy aj realizuju a ak nie tak Ti to prajem do buducnosti, lebo su uzasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Áno poznám Dušana a jo, chodili sme tam dva roky do školy :) je to milé, čo si napísala a moc ďakuejm pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť