utorok 10. augusta 2010

SEX AND THE CITY SHOES



Milujem celýýý SEX V MESTE!!! A už dávnejšie som chcel navrhnúť topánky, ktoré by vystihovali hlavné hrdinky tohto fantastického seriálu a oboch týchto úžasných filmov, no nejak som to furt odkladal. A včera sa mi ich konečne podarilo dokresliť! Nechal som sa inšpirovať ich charakterom, vystupovaním a ich celkovým stylingom - teda tým, ako na mňa jednotlivé postavy pôsobia. Neviem či sa mi to podarilo - však napokon posúďte sami! 



Môj pracovný stôl v akcii!

CARRIE BRADSHAW





Topánky a lá Carrie - sandálky na vysokej platforme a ešte vyššom opätku, zmes materiálov a štýlov, koktejl hravosti, ženskosti a originality, ... proste niečo iné!

SAMANTHA JONES




Topánky a lá Samantha - lodičky zdobené kameňmi s látkovou aplikáciou, niečo noblesne luxusné, niečo, čo vyžaruje silu a eleganciu, ... jednoducho je toho moc, je to Sam!

 CHARLOTTE YORK




Topánky a lá Charlotte - lakované biele lodičky s veľkou mašľou, roztomilé a romantické, plné snov a nehy,
... v jednoduchosti je krása! 

MIRANDA HOBBES





Topánky a lá Miranda - členkové čižmičky s dreveným opätkom, pevné, rázne ale tiež ženské a sofistikované, ... nič viac, nič menej!

9 komentárov:

  1. veľmi, veľmi krásne... najmä tie pre Carrie a Mirandu... úplne ach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach Lucaaaaas,krásne si to vystihol.Ty si taký šikovný,že by si mal byť niekde inde a nie sedieť vo zvolene(ak si ešte stále tam!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uzasne! prekvapil si ma hlavne Mirandou, tie topanky su skvele :) sama by som si asi vybrala Carrie, milujem platformy :D....prajem ti, aby sa raz tvoje topanky zacali vyrabat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak podla tohto tvojho testu mi vysla Miranda :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektne si vystihol charaktery postav. Skutocne, klobuk dole!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uz tusim su balerinky na temu sex v meste ale tvoje boticky sa hodia urcite viac..pre mirandu su krasne a takisto rozkosne su aj charlottine:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krááásne sú, už ich len vyrobiť :))

    OdpovedaťOdstrániť