pondelok 26. júla 2010

KI-KI-RIKÍÍÍ!!!




Ak chcete na svoju nôžku niečo elegantné, niečo čo vyzerá rozkošne a zaujímavo, tak si zvolte akúkoľvek topánočku s potlačou "kohútia stopa". Ja ju žerem! strašne sa mi páči, hlavne na čižmičkách v zime. Len pozor, ľahko sa stane, že topánka s nevhodne voleným outfitom vyzerá lacno až shitne!  

















2 komentáre:

  1. takéto vzory nie su níč pre mňa,ale posledné boty sú pekné:))

    pýtal si sa,prečo som nepofotila boty Poľiek?No,mohla by som si vymyslieť nejakú dobrú výhovorku-v tom som majster-ale poviem ti to an rovinu,že sa mi nechcelo.Keď sme boli v meste,tak som fotila hlavne mesto,rodičov a celkovo atmosféru.Bolo mi teplo,bola som hladná,unavená:D
    a keď sme boli v nákupnych centrách,tak na to nebol čas:D


    Robíš kolekciu s brmbolcami???mi navrhni nejaké k tej čelenke:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty posledni...prave jsem se zamilovala:)

    OdpovedaťOdstrániť